tirsdag 26. februar 2013

FESTIVALBURSDAG

Idèen til Festivalbursdag kom da Bursdagsbarnet bestemte seg for å EEEELSKE festivalbånd, som jeg selvsagt hater. Basseluskbeffengte sykdomselskende og svette festivalbånd kan egentlig bare ta spingfart rett inn i det svartaste hullet der solen aldri skinner.

Men iallefall, festivalbåndene vi klippet opp i pappir holdt ikke særlig lenge på sukkerberusede 9 åringer.

Vi fikk snille tennåringer til å stille til disposisjon, og sto for ansiktsmalingen, og etterhvert kjente vi ikke igjen alle bursdagsgjestene. Det syntes de var hysterisk morsomt, som etterhvert ble irriterende.

vi hadde en mat og drikke bod som hadde diverse kaker, pølse, snacks og brus. Det var min posisjon.

Mannen min sto for blikkboks konkuransen, en av klassens sweet hearts ble kveldens champion til guttas store fortvilelse. Tenkes noe så irriterende som å bli slått av en jente?

Vi hadde også et diskotekområde som egentlig skulle være et konsertområdet men hverken Metallica eller Justin Biber var ikke ledig den dagen så da var cd "the next best thing"...

Gamle spillpenger ble omgjort til bonger, det va et sant klipp og lim helvete, men det var verdt det. Alle stasjonene var merket med samme merker som på bongene. Det var den største hitten, at de måtte betale for alt med bonger, noen ble etterhvert blakke og måtte synge eller gjøre andre ablegøyer for å få et glass brus.. MOAHAHAHAHAH

Noen tok bonger med seg hjem for å bruke i deres bursdag, så da var det vel nok en føsteplass på meg for årets beste barnebursdag. *STÅENDE APLAUS TIL MEG SELV* (og min bedre halvdel )

Nesteårsbursdag kverner allerede rundt i hodet mitt, sønnene min har ønsket seg en spabursdag, hvordan skal jeg få det til!!!!!!!!!! Kan det bli litt dyrt kanskje.......

Veronica Seriøs og Useriøs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar